Mamma Cry By Birdman

Lyrics Of Mamma Cry from Rich Gang: All Stars

(Verse)
South to the runup rappers took up to
We don’t wanna know how to do it
And they can’t figure out what the fuck you still love,
That nigga you are tryin to ruin
Probably cuz a nigga knows shit from sugar
And could see through what you doin
But you made that bed and you bathed that nigga so the mob will start a chewin
Talk nigga more cuz I know a legend I’m and the thing that we pursuin
Don’t wanna liber, gotta go right now cuz I gotta face the music
Sky can all but be blue and calm
Specially with a storm blowin
Jet Li strong so you see a nigga full so you know we can make it through it
I know you’re kinds hurt but don’t let em see your sweat
Just act like it’s nothing to it
They laughin right now but they gon cry later, wouldn’t take it if it wasn’t true
Come here baby, it’s alright, stop boo-hooin
Daddy gon be back up that real real soon
Come here

(Hook)
Boy! Why you gotta make yo mamma cry?
Hah? Stay out the street cuz they really gon die
Yall feel
Chasin down the street but get with you won’t die
Boy! Why you gotta make yo mamma cry?
Hah? Stay out the street cuz they really gon die
Come here
Come here, let me talk to yall
Come here, come here
Come here, let me talk to yall

(Verse)
Left by the building, hang out a get rider
Real, I’m straight up like a motherfuckin pistol
I called but you been tied, rolled but you been like
Does a motherfucker reckon tell er gesundheit?
Tell that motherfucker you was in the big house
Tell the motherfucker what you made up man
Tell the motherfuckers how they used to treat you
Tell em what you gonna do when you get up
Shake them fuckin streets, break them fuckin beats
Knock that motherfucker down, tear that bitch to pieces
Rappers in for the spot that I’m runnin
Nigga proud of the place that you hung in
Tell me who gon be gone for that long thing?
Get back on top of it and niggas never done that
Sure that was nothing but a setback
Show em just how a real nigga come back
Make him wish that he never would’ve did that
And the motherfuckin niggas gon regret that
That dog gon have his day
You’ll see that when it’s over, her friend don’t cry no more
Come nigga on dad soon

(Hook)
Boy! Why you gotta make yo mamma cry?
Hah? Stay out the street cuz that where you gon die
Yall feel
Chasin down the street but get with you won’t die
Boy! Why you gotta make yo mamma cry?
Hah? Stay out the street cuz that where you gon die
Come here
Come here, let me talk to yall
Come here, come here
Come here, let me talk to yall

(Verse)
I’m scared hard like I always was
So I imagine if a nigga ain’t have to leave
Wanted to call the motherfucker that,
Even took the mic and I’ll tell him where I be
Head this on where at the top of the pile at a height that you can’t believe
And what you did and you didn’t do
Do it, I gon really keep it between you and me
How the fuck you ever dealt but you don’t worth him and expect him not to leave?
How the fuck you think you can cut a nigga that deep and expect him not to bleed?
I’m fuckin him up, I got yo house when it be messy
To the broke with me now dip
Not many niggas can’t catch me
But rap was there for me more than my closest homey
Never turned on me, fair not but I was hoping
I just want stuck a sucka, you ain’t give a fuck you waited
All that’s over now, that alja baby

(Hook)
Boy! Why you gotta make yo mamma cry?
Hah? Stay out the street cuz that where you gon die
Yall feel
Chasin down the street but get with you won’t die
Boy! Why you gotta make yo mamma cry?
Hah? Stay out the street cuz that where you gon die
Come here
Come here, let me talk to yall
Come here, it down, shut up
Come here, let me talk to yall

(Outro)
Ayo you new rappers
I told you class was in session
But this class was like in the 1940’s
Where if you fuck up and get raw
We put you over our fuckin knee
And we beat the shit out of you
Mystikal
Still a fuckin problem
You get it?
1940’s
Old school class is in fuckin session
Beatin yall niggas over the head

Song Details

Album/Movie: Rich Gang: All Stars
Artist: Birdman
Music Director: Birdman
Viewed (total): 178 times

Report Correction?

(Not Rated Yet)
 

Other Lyrics from Rich Gang: All Stars album

Switch Lanes
Smokin Weed Countin Money
Rich As Fuck
Kobe Or Ginobili
Khaled Speaks Part 1
Karate Chop Remix
Freaks
Fo Real
Fly Rich
Eat The Cake
Drank And Smoke
Dope
Chill
Bugatti
Bitches Love Me
A 100 Favors
Awkward
5 In The Morning
Started From The Bottom

Search Lyrics
e.g. fortress, eminem, britney spears

Top 10 Lyrics by Birdman

1 - Birdman - Loyalty
2 - Birdman - Make Way
3 - Rich Gang: All Stars - Mamma Cry
4 - Rich Gang: All Stars - Smokin Weed Countin Money
5 - Birdman - Over Here Hustlin'
6 - Birdman - Pop Bottles
7 - Rich Gang: All Stars - Rich As Fuck
8 - Birdman - So Tired
9 - Rich Gang: All Stars - Started From The Bottom
10 - Birdman - Stuntin' Like My Daddy

Latest Additions

Feral
Turn Me Back
Conscious
Philippine Geography
Five Minutes
War Of Hormone
Unspoken
Tonight You're Perfect
Thrive
The Parable